HTML

Friss topikok

  • KALCSI: lehet kicsit sokat beszélek mellé mikor iszok! :D:D (2011.03.10. 19:24) Aranyköpések by Békafütty VIP
  • Fenyő-All in: Azt se hagyjuk ki, hogy Dobi cicánk Hegének a nyakát is kiszívta... A "lekapás" egyébként abban me... (2010.08.13. 18:02) A beismerő vallomás
  • UltrasGrEger: @UltrasJocó: mert ez nem az az oldal amin te csak úgy diszlájkolhatsz mindent :DDD (2010.08.08. 21:35) LÁJK bátön
  • Fenyő-All in: Fenyő súlytalan játéka számokban: 2 gól, 4 gólpassz! NO COMMENT... (2010.07.14. 00:53) Kasza "hete"
  • bsteve: javaslat a focicsapatnak: öltönyt a focipályára! :DDD www.youtube.com/watch?v=O--NB3MtCr8 (2010.07.06. 14:47) És megérkezett!!! :DDDD

Don Fenyő

Gregco 2010.07.10. 16:45

Békafütty nyúz közlemény:Ah pár napja már említettem kedves olvasók, egy sajnálatos összetűzés után , komoly fenygetéseket kaptam Fenyves Balázstól, a békafütty sztárfocistájától. Nos úgy tűnik mára elért engem is a Fenyves maffia keze, és a hajnali buli alkalmával, rámtalált a hóvirág LELKI VERŐLEGÉNYE. Ha mondhatjuk úgy, az emberi belsőm érintetlen mezejének összes binbózó virágát eltaposta. Ez a lelki verőlegény nem más mint, a VEZÉR!!!a DON!!!=Balázs, jobbkeze Fenyves Kata. A kegyetlen amazon kíméletlenűl, ellentmondás nem tűrve tépte szét kicsiny belsőm tiszta mivoltját, marcangolta mindaddig amíg apró könycseppek meg nem jelentek bús orcámon. Kata állítása szerint minden kis gondolatmorzsám vezérlő elve a féltékenység, azaz én féltékeny vagyok arra, hogy Balázsnak mennyi barátja van, és én el akarom marni őket, mindenkit magamnak akarok. Egy alapos önértékelés után rá kellett döbbennem, mekkora igazságok rejtőznek eme brutális lelki támadás szavai közt. Egyértelmű h nekem nem voltak barátam addig amíg a kis hóvirágot meg nem ismertem, de aztán mint egy vérszívó pióca ráakaszkodtam és elmartam mellőle mindket. Tehát belátva hibámat, kérek mindenkit, szeressétek újra Hóvirágot, ugyan úgy mint színre lépésem előtt tettétek, imádjátok szőrös testét, kiszedett szemöldökét, piciny péniszét, és élvezzétek rettenetes poénjait.....Én távozom, a maffia végzettt velem...

---Dobos---

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bekafuttyallinfika.blog.hu/api/trackback/id/tr692143091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása