HTML

Friss topikok

  • KALCSI: lehet kicsit sokat beszélek mellé mikor iszok! :D:D (2011.03.10. 19:24) Aranyköpések by Békafütty VIP
  • Fenyő-All in: Azt se hagyjuk ki, hogy Dobi cicánk Hegének a nyakát is kiszívta... A "lekapás" egyébként abban me... (2010.08.13. 18:02) A beismerő vallomás
  • UltrasGrEger: @UltrasJocó: mert ez nem az az oldal amin te csak úgy diszlájkolhatsz mindent :DDD (2010.08.08. 21:35) LÁJK bátön
  • Fenyő-All in: Fenyő súlytalan játéka számokban: 2 gól, 4 gólpassz! NO COMMENT... (2010.07.14. 00:53) Kasza "hete"
  • bsteve: javaslat a focicsapatnak: öltönyt a focipályára! :DDD www.youtube.com/watch?v=O--NB3MtCr8 (2010.07.06. 14:47) És megérkezett!!! :DDDD

Aranyköpések by Békafütty VIP

Gregco 2011.03.06. 22:01

ARANYKÖPÉSEK 2011 01.-03. HÓ

(A tovább mögött)

 

 

 

 

 

 

 

Ityu:

-Ilyenkor a viccközpontotokban van az anyag?
-Koetuktukált
-Mindenki köpött nekem eggyet!
-De nem így köpöl!
-Így nem lehet élni a világban, hogy nem lehet köpni!

 Greg:

-Nah most akkor kimondtam vagy nem?
-Azon röhögök, hogy röhögök!
-Kungfu Panda? Úúúúú!!! Ja nem láttam
-1-1! Győztünk 6-1re!
-Mi az a topa? Eee buzi vagyok! (Jocó + Greg)

Jocó:

-Egy üres-teli akváriumot kapsz.
-Várjá',mi van???
-Én is kerülök sorra megint?
-Magadba beszélj már vele!
-Te nem dobálózzál azzal a szeruzával!
-Gyere má' megcsapásra!
-Nem neki mondtam, hanem mellé beszéltem.

Niki:

-Jég paccs vagy!
-Berakosgatod nélkülem?(Gregnek)
-3 év alatt baszódjál meg Niki!
-Ráhúztad a hólyagomra. 

Kaló:

-Na ne má',hogy más is beáll!Te fogtad meg a seggem?
-Te velem így nem beszélsz asszony!
-Zsanett az nem koma?
-Szióka!My name is Bond,Bimbó!

-Így e tárulkoztál ki,mint Jézus a Szent Krisztuson!
‎-Én négykézláb mászok ki a földből.
-Tényleg!Zárjuk már be a toronyba!Mekkora tincs!Nem tincs,csak Grincs.
-Nagyon nagyon hajas.
‎-Nem vagyok kutya,főleg nem tűzcsap!
-Határozottan ellenzem,hogy menjünk ide, meg oda!
-3 hét alatt én voltam az első sodrában,aki kihozta magából!
-A szippminta jog által van levédve.
-Csinos voltam benne,csak hát ujja hossza.

-Smáros
-Paranyanyás

 
Tomi:

-A számomon van!
-Székem helytelensége!

 

Nóra:

-Ülj feljebb,mert az izomlázamon ülsz!
-Még egy picsit
-7-8 kefélke

Józsa:

-Nem macska egér játék,hanem macska macsak b+



 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bekafuttyallinfika.blog.hu/api/trackback/id/tr282716832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KALCSI 2011.03.10. 19:24:36

lehet kicsit sokat beszélek mellé mikor iszok! :D:D
süti beállítások módosítása