HTML

Friss topikok

  • KALCSI: lehet kicsit sokat beszélek mellé mikor iszok! :D:D (2011.03.10. 19:24) Aranyköpések by Békafütty VIP
  • Fenyő-All in: Azt se hagyjuk ki, hogy Dobi cicánk Hegének a nyakát is kiszívta... A "lekapás" egyébként abban me... (2010.08.13. 18:02) A beismerő vallomás
  • UltrasGrEger: @UltrasJocó: mert ez nem az az oldal amin te csak úgy diszlájkolhatsz mindent :DDD (2010.08.08. 21:35) LÁJK bátön
  • Fenyő-All in: Fenyő súlytalan játéka számokban: 2 gól, 4 gólpassz! NO COMMENT... (2010.07.14. 00:53) Kasza "hete"
  • bsteve: javaslat a focicsapatnak: öltönyt a focipályára! :DDD www.youtube.com/watch?v=O--NB3MtCr8 (2010.07.06. 14:47) És megérkezett!!! :DDDD

"Józsa elhozta a kánaánt"

Gregco 2010.07.09. 18:12

Békafütty nyúz:"Józsa elhozta a kánaánt". Hatalmas megtiszteltetés érte szerkeztőnket az elmúlt este, ugyanis elkísérhette a focicsapat két ászát, Hegét és Józsát az egri bulik legjavába. Ah igérte a tarjáni maffiózó, elhozza nekem a kánaánt és megmutatja h élnek a békafütty focisták. Egy fantasztikus estét tölthettem ...el az igazán megbecsült két ásszal aminek beszámolóját nemsokára olvashatjátok....

---Dobos---

A történet a tovább mögött

Békafyütt nyúz beszámoló: Ah már említettem tegnap este a békafütty futballcsapat krémjével tölthettem el egy "fergeteges bulis éjszakát" A telefon délután 6kor érkezett Józsa Gábortól, a csapat kíváló csatára egy élménytúrát ígért nekem, amolyan békás bulit,ah fogalmazatt elhozza nekem a kánaánt:)))) A találkozó természetesen a békában lett megejtve, ahol Hegével karöltve felvázolták nekem, h h fogunk a kánaánig eljutni. A szellemi vezér egyértelműen a tarjáni gengszter volt, aki közölte velem h összesen van 900ft-juk de ne aggódjak, a völgyben ilyenkor fergeteges bulik vannak,......a gyönyörű lengyel túristalányokról, akik mindenre kaphatók nem is beszélve. Kételkedve fogadtam a terveket. Kérdeztem magamban ősegriként h csüt este völgy-buli-900ft-legyel lányok???...de Józsa csak csitított ne aggódjak, ő már fél éve Egerben él ismeri a dörgést....Annyira ismerte a kicsi Józsa h már a színháznál eltévett a völgybe menet...... Olyan 11 tájt értünk le a kánaánba( a völgybe), ahol hatalmas embertömeg(két részeg csöves) és rengeteg gyönyörű lengyel túrista fogadott(a két részeg csöves barátnője) Az érkezésünk után a 900ft-ból a két futballsztár vásárolt 2liter bort, majd beszélgetésbe elegyettünk, vajon kinek mit jelent ez a csapat...A beszélgetés iránya gyors fordulatot vett, amikor s kis hóvirág Józsa magához vette a szót, és pár órán keresztül ecsetelte a tarjáni éjszakában betöltött nélkülözhetetlen vezér szerepét, ahol is mindneki retteg tőle, és mindenki a markában van:)))) Fél2-kor úgy éreztem elég információ áll a rendelkezésemre egy kis szösszenet megírásához és elköszöntem a két focistától. Természetesen a tarjáni gengszter Józsa egy a rangjához méltó kézcsókot kapott....

---Dobos---

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bekafuttyallinfika.blog.hu/api/trackback/id/tr252141483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása